Iz medija

NCS

20.10.2014.

8896.stankovic

Skandalozni Stanković žestoko branio monetizaciju vrijeđajući Mijata Stanića!

(Dnevno.hr)
Voditelj emisije ''Nedjeljom u dva“ upotrijebio je sav raspoloživi (intelektualni i drugi) potencijal kako bi dokazao da sindikati koji prikupljaju potpise protiv rasprodaje hrvatskih autocesta manipuliraju javnošću lažno prikazujući koliko će država izgubiti odnosno eventualni budući koncesionar zaraditi. Tko zapravo plaća novinara javne televizije – građani ili privatni kapital?

20.10.2014.

8894.koliko kostaju

Kako smo gradili autoceste

(Referendum-autoceste.hr)
Unatoč svim međunarodnim zaduživanima, znatan teret izgradnje mreže autocesta od samih početaka do danas snosili su upravo građani. Bilo kroz trošarine, cestarine, porezno opterećenje ili indirektno kroz porast javnog duga, autoceste su državni i javni resurs koji pored ekonomskog ima velik simbolički i politički značaj. Autoceste ne možemo razmatrati isključivo u smislu financijske koristi. One su prije svega sredstvo uravnoteženog razvoja države.

19.10.2014.

8892.milanovic doncic

Autoceste u koncesiju mogu dati samo totalno financijski nepismene osobe 

(Croative.net)
NIJE TO NAŠ RAT        

Vlada planira namaknuti 22,5 milijarde kuna davanjem u koncesiju visoko profitabilnih autocesta, pravdajući to svojom brigom za javni dug,  dok istoj vladi u tri godine mandata nije bio problem povećati javni dug za 70 milijardi kuna, što je trostruko veći iznos. Ukoliko se autoceste daju u koncesiju, i dalje će ostati dug od milijardu eura na osnovu istih. HAC i ARZ imaju problem likvidnosti, ali samo u ovoj i idućoj godini. Prošle 2013. ostvarili su operativnu dobit blizu milijardu kuna. Koncesionar će za 40 godina zaraditi najmanje 85 milijardi kuna.