Emisija ''Nedjeljom u dva" protekla je u znaku pokušaja Aleksandra Stankovića da pod svaku cijenu obrani ideju Milanovićeve vlade da se hrvatske autoceste daju u koncesiju strancima.
Skrivajući se iza fraze ''kako neki misle da te ceste nisu naše", ponovivši u nekoliko navrata i riječi ministra prometa Hajdaša Dončića ali i premijera Milanovića, Stanković je čak i na improviziranoj ploči pokušavao matematički dokazati da ukoliko se ceste budu dale u koncesiju da će onda svaki hrvatski građanin biti dužan ''samo" 4.000 kuna, a ukoliko ostanu hrvatske onda će dug po glavi stanovnika iznositi 14.000 kuna.

- Vi manipulirate i lažno tvrdite da će strani koncesionar zaraditi 80 milijardi kuna, uporno je pokušavao agitirati za rasprodaju autocesta vrlo žustri Stanković. Zapravo svi koji redovito prate njegovu emisiju teško se mogu sjetiti u kojoj je emisiji Aco Stanković upotrijebio sav svoj intelektualni i drugi potencijal kako bi dokazao 'svoju' teoriju odnosno kako bi obezvrijedio konkretnu inicijativu sedam sindikata i dvadesetak civilnih udruga koju bi prema riječima Mijata Stanića do kraja roka za prikupljanja potpisa moglo podržati i više građana nego što ih je glasovalo za Milanovićevu vladu na prošlim izborima.

- To je jedan od naših ciljeva kako bi dokazali ovoj vladi da nas javnost razumije jer smo išli iskreno i pošteno, nismo nikog obmanuli i ovo bi mogla biti jedna platforma za budućnost putem koje ćemo pokušati zaštiti hrvatske nacionalne interese od rasprodaje, kada to već ne želi vlast. Broj potpisa će biti najbolji pokazatelj što građani misle u ovakvom vođenju vlasti, kazao je Stanić dodajući da će oni biti prvi koji će podnijeti cjelovito financijsko izvješće nakon kraja akcije, a prema njegovim riječima taj iznos će se kretati od 500 tisuća do milijun kuna i sve će isključivo financirati sindikati i udruge iz svojih sredstava.

Iako ga je Stanković u jednom trenutku čak i uvrijedio ustvrdivši kako mu nitko nije htio posuditi novac da reprogramira osobne dugove pa je zbog toga morao uzeti kredit, Mijat Stanić se nije dao smesti nego je ostrašćenom voditelju samo hladno odgovorio kako on od nikoga i nije htio posuditi novce nego je na svoje osobne financijske probleme riješio na način da je nekoliko manjih kratkoročnih kredita koje je jedva otplaćivao zamijenio povoljnijimm dugoročnijim kreditom koji sada lakše otplaćuje.

- Protiv toga sam da autoceste budu u bilo čijem vlasništvu, odgovorio je Stanić na jednu od bezbrojnih Stankovićevih provokacija u kojima ga ja pitao bi li on kupio autoceste da kojim slučajem ima novaca. ''Autoceste su vlasništvo svih hrvatskih građana i takve trebaju ostati tim više jer su one najfrekventnije dionice građene i prije osamostaljenja Hrvatske, dakle ne od kredita koje sada trebamo vraćati, izjavio je čovjek koji je šest direktora HAC-a poslao na sud i koji je zbog svog angažmana zaradio i 50-tak tužbi za klevetu a najpoznatija je ona bivšeg ministra prometa Božidara Kalmete.

- Nažalost za sada nema epiloga nijedne od kaznenih prijava protiv bivših čelnika, koji su po Stanićevim riječima bili dio zločinačke organizacije na čijem je čelu bio Kalmeta.

Jeftin je bio i pokušaj Aleksandra Stanovića da se tipično demagoški obruši na plaće zaposlenika u HAC-u koje su u prosjeku oko 7.500 kuna. Nije se sjetio koike su plaće djaltnika HRT-a, recimo njegova, koji bi trebali biti javni servis hrvatskih građana a ne zastupnici privatnog kapitala i aktualne vlasti kao što je to bio Stanković u nedjeljnom razgovoru sa Mijatom Stanićem, skromnim čovjekom i borcem za prava radnika i hrvatskih građana.
 
 
Izvor: Dnevno.hr
Autor: Dražen Boroš
Photo: Petar Glebov/PIXSELL
Objavljeno: 19. 10. 2014.