Oslobađajuća presuda Mijatu Staniću po tužbi Ivice Mlinarevića, nekadašnjega člana Uprave HAC-a
(NCS)
Ovo je bila već sedma tužba protiv Mijata Stanića otkada je počeo prijavljivati korupcijsko-pljačkaške afere u HAC-u, i sve tužbe otkada ga brani Krešimir Grubišić završile su oslobađajućim presudama, između ostaloga zahvaljujući i briljantnim obranama Krešimira Grubišića.
Od početka izbijanja tih afera u HAC-u Mijat je kontinuirano izložen sudskim progonima. Nastoje ga spriječiti i onemogućiti u ukazivanju na kriminal i one koji kriminal provode ili su za njega odgovorni ili od njega imaju koristi.
Ova presuda je prvostupanjska, nepravomoćna, a može se očekivati i žalba tužitelja.
Ivice Mlinarevića mnogi će se sjetiti kao direktora Sektora za održavanje u HAC-u u vrijeme izbijanja afere "signalni stupići". Kasnije je postao član Uprave HAC-a i danas je jedini od članova Uprave HAC-a iz vremena Kalmete, koji nije završio u Remetincu.
Tužitelj Ivica Mlinarević dobio je otkaz u HAC-u zbog fiktivnoga zaposlenika Josipa Pocrnića. Njegov izbor svjedoka podosta govori o njemu. To su:
-
dvojica remetinečkih pritvorenika Josip Sapunar i Milivoj Mikulić;
-
direktor Sektora za održavanje Stjepan Klarić, koji je dobio otkaz u HAC-u zbog istoga slučaja kao i Mlinarević;
-
Svemir Vrsaljko, savjetnik Uprave.
Valja istaknuti da je sudska odluka vrlo interesantna, dobro argumentirana i potpuno nedvosmislena, o čemu se možete uvjeriti čitajući posljednje dvije stranice sudske presude.
Predugo vremena prikrivano je sve o Pocrniću. Na prijave Mijata Stanića počelo se nešto muljati u svezi Pocrnića, ali se nije diralo ni otkrivalo ništa bitno. Tek je dolaskom nove Uprave u HAC otkriveno da se tu radi o mnogo kriminalnih radnji. Koliko je desetaka tisuća kilometara Pocrnić prevalio bez ikakvoga obrazloženja, koliko je desetaka tisuća kuna primio za putne naloge bez obrazloženja.
Pravo je pitanje: Zašto bi se jednome vozaču iz Like omogućavali toliki benefiti (da je npr. sam birao i radno mjesto više kategorije od onog koji mu je ponuđen Ugovorom o radu)? Ne treba zaboraviti da se pritom ne obezvrjeđuje ni radno mjesto vozača ni kraj iz kojega potječe. Doista, što je taj čovjek uistinu radio?