Iako ne postoji zakonska obaveza objave, Organizacijski odbor odlučio je nastaviti razvijati dobru praksu transparentnosti financiranja inicijativa za raspisivanje referenduma. Finalni izvještaj pripremit će se i objaviti u najkraćem mogućem roku nakon prikupljanja svih podataka o izvršenim uplatama i isplatama, uključujući i ukupni angažman volontera u akciji koji nije uključen u preliminarni izvještaj.

Ukratko, sredstva za kampanju osiguravaju sami organizatori, s time da u najvećoj mjeri sudjeluju Nezavisni cestarski sindikat (134,849.67 kn) i Pravo na grad (130,294.19 kn), ali i Sindikat radnika Hrvatskih cesta i autocesta (12.500,00 kn), Zelena akcija (17.105,85 kn), Matica hrvatskih sindikata (16.037,97 kn), Nezavisni hrvatski sindikati (9.715,63 kn), Zelena Istra (5.480,00 kn) i Udruga Kinookus (11.875,00 kn)

Dosadašnji troškovi iznose 337.858,31 kn, s time da je najviše sredstava raspoređeno na

plaćene oglase u medijima (62.626,25 kn), putne troškove za koordinatore i volontere (51.040,36 kn) i reflektirajuće prsluke za volontere (44.753,00 kn). U tisak promotivnih materijala poput plakata, billboarda i letaka dosad je uloženo 41.058,13 kn, u zakup površina i postavljanje billboard plakata 18.970,00 kn, dok je u promociju putem interneta dosad uloženo 14.589,44 kn. Organizacija potpisnih mjesta (prijave, najam štandova, korištenje javnih površina) zasad iznosi 15.976,00 kn.

Detalji Preliminarnog financijskog izvještaja dostupni su na ovom linku.

Inicijativu Ne damo naše autoceste! pokrenula su dva cestarska sindikata (Nezavisni cestarski sindikat i Sindikat radnika Hrvatskih autocesta i cesta), sedam organizacija civilnog društva (Mreža mladih Hrvatske, Pravo na grad, Zelena akcija, GONG, Centar za mirovne studije, Savez udruga Klubtura, Baza za radničku inicijativu i demokratizaciju) i pet sindikalnih središnjica (NHS, SSSH, MHS, HURS, URSH). Predstavnici ovih 14 organizacija osnovali su Organizacijski odbor za izjašnjavanje birača o potrebi da se zatraži raspisivanje referenduma o uređenju pitanja davanja hrvatskih autocesta u koncesiju, a inicijativi su se priključile i brojne druge organizacije (sindikati, udruge) i građani iz svih krajeva Hrvatske.