Početna cijena za hrvatske autoceste 19 milijardi kuna
(Poslovni dnevnik)
Započela licitacija - Doznajemo osnovne uvjete iz prijedloga koncesijskog ugovora
Pretpostavka je da u Vladi minimalni iznos vide kao cijenu koja bi bila primjerenija roku bliže donjoj, a ne gornjoj točki raspona trajanja koncesije
Tko za koncesiju na više od tisuću kilometara hrvatskih autocesta nema ili nije spreman platiti najmanje 2,5 milijarde eura, što prema trenutnom tečaju znači 19 milijardi kuna, ispada iz utrke. Spomenuti je minimalni iznos polazna točka za sljedeću fazu Vladina megaprojekta, a to je davanje neobvezujućih ponuda. Prema dobro upućenim neslužbenim izvorima bliskim tom Vladinu projektu, zainteresiranim je investitorima za to dan rok od oko mjesec i pol. Ponude, naime, moraju poslati do 7. studenoga.
5 godina koncesionar bi morao zadržavati zaposlene u HAC ONC-u
No, na konačnu cijenu (naravno, uz pretpostavku da se projekt i izgura do kraja) ionako će bitno utjecati faza koja će uslijediti nakon kvalifikacijskih neobvezujućih ponuda, a koja uključuje i pregovarački proces. Prema saznanjima Poslovnog dnevnika, u prijedlogu koncesijskog ugovora definirani su mehanizmi rješavanja ključnih elemenata budućeg ugovora, no samo je dio ključnih parametara čvrsto fiksiran. Kod nekih itekako bitnih za veličinu transakcije postavljena je osnovna konstrukcija, ii je u pogledu omjera (vezanih uz npr. rizike i jamstva) ostavljen prostor za pregovaranje.
