>Linićevom najboljem prijatelju dozvoljena gradnja benzinske opasne po život Riječana!

"Kako je, uz to, pumpa smještena u blagom desnom zavoju, brojnim Riječanima nije jasno kako je uopće netko mogao dati suglasnost za taj projekt, naročito s obzirom na križanje vozila koja dolaze s čvora Rujevica i ubrzavaju kako bi se uključili u promet zaobilaznicom i onih koji sa zaobilaznice skreću na pumpu i pritom usporavaju", zaključuje se u članku Novog lista u kojem se dodaje da je Grad Rijeka upozorila da zbog nedorečenog i potencijalno konfliktnog prometnog rješenja na tom mjestu ne može graditi pumpa.

No Kalem je od Ministarstva graditeljstva dobio sve dozvole pozivajući se na pozitivno mišljenje Ministarstva prometa koje je konfliktnu situaciju riješio postavljanjem znaka za ograničenje brzine od 70 kilometara.

"Vozači koji se uključuju s čvora Rujevica znaju da vozači na zaobilaznici imaju prednost, pa je jasno da oni koji skreću prema odmorištu imaju prednost pred onima koji se uključujuju na zaobilaznicu. Nije mi jasno u čemu je tu problem" rekao je Kalem za Novi list no i dalje ostaju nelogičnosti i neodgovorena pitanja. Jedno od njih je i kako to da je netom nakon odlaska bivšeg direktora Autoceste Rijeka Zagreb Željka Denone Kalem dobio sve potrebne papire.

Sporni projekt čovjeka koji ljetuje s Linićem

"U cijelom procesu ishodovanja dozvola razvidno je da je Zagreb rješavao ono što je smetalo u Rijeci. Čak je i Grad Rijeka, istina nakon što je s Kalemom zamijenio zemljište, bio protiv tog projekta. Isto tako nije naodmet podsjetiti da je u Zagrebu radno mjesto ministra financija, Kalemovog prijatelja Slavka Linića, s kojim se zajedno odmara od napornog rada što u Dubaiju, a što po jadranskoj obali. No, da je nešto zaista sporno s tim projektom posvjedočio je i dožupan Marko Boras Mandić koji je javno ocijenio da je riječ o katastrofalnom sigurnosnom rješenju", zaključuje se na kraju članka.
 
 
Izvor: Index.hr
Piše: Me.M.
Objavljeno: 6. 11. 2013.
 
 
 
 
Jozo Kalem htio bi istini nakalemiti nešto što njemu ide u prilog, ali: jao ... nitko ga ne čuje.
 
Nemaju njegove izjave nikakve težine, krajnje opasni diletantizam.
 
Ostaje činjenica: kada se dogodi prva nesreća - Jozinu pumpu treba zatvoriti, ali i sve one koji su mu izdali dozvolu.
 
A dotle - bojkot pumpe ...