Evo čiji novci stoje iza inicijative Ne damo naše autoceste
(Lupiga.com)
CRNO NA BIJELO
Još otkako je inicijativa „Ne damo naše autoceste!“ počela prikupljati potpise za referendum protiv koncesije autocesta, dio javnosti počeo je sumnjati u financijsku transparentnost inicijative. Pisali su se o tome komentari u "velikim" medijima, gdje se gotovo izravno optuživalo čelnike inicijative, postavljajući tezu „čiji interesi i čiji novci stoje iza inicijative“. To je pitanje već ranije Lupiga postavila Mijatu Staniću, najisturenijem čovjeku inicijative i dobila odgovor, a danas je napokon objavljen i preliminarni financijski izvještaj u kojem se, crno na bijelo, vidi čiji novci stoje iza organizatora i o kojoj se svoti ovdje radi. Pa pogledajmo...

„Iako ne postoji zakonska obaveza objave, Organizacijski odbor odlučio je nastaviti razvijati dobru praksu transparentnosti financiranja inicijativa za raspisivanje referenduma“, kažu iz Organizacijskog odbora za izjašnjavanje birača o potrebi da se zatraži raspisivanje referenduma o uređenju pitanja davanja hrvatskih autocesta u koncesiju. Dio izvještaja donosimo na ovom mjestu, a organizatori, među kojima su dva cestarska sindikata, pet sindikalnih središnjica te sedam organizacija civilnog društva, najavljuju da će nakon prikupljanja svih podataka u najkraćem roku objaviti i finalni izvještaj.
Još prošlog tjedna u velikom intervjuu s najisturenijim čovjekom inicijative „Ne damo naše autoceste!“ i predsjednikom Nezavisnog cestarskog sindikata, Mijatom Stanićem, pitali smo našeg sugovornika odakle sredstva za organiziranje cijele akcije.
MIJAT STANIĆ ZA LUPIGU: Nitko normalan ne bi trebao imati ništa protiv monetizacije
NE DAMO NAŠE AUTOCESTE: Počinje se u subotu - inicijativa koja je povezala nespojive u Hrvatskoj


Što se tiče dosadašnjih troškova najviše se, 62.626,25 kuna, utrošilo na medijske oglase te putne troškove za koordinatore i volontere, 51.040,36 kuna. Značajni iznosi otišli su i na reflektirajuće prsluke za volontere (44.753 kuna), ali i tisak promotivnih materijala poput plakata, billboarda i letaka (41.058,13 kuna).
