Zbog kratkoročnog krpanja proračunskih rupa Vlada RH planira dati imovinu koja dugoročno stvara dobit, čime se gubi strateška poluga ekonomskog razvoja. Autoceste koje su građene više od 40 godina sada se poklanjaju privatnom koncesionaru da na njima zarađuje idućih četrdeset godina. Privatnom koncesionaru poklanja se time 80 milijardi kuna, dok prihod od koncesije neće namiriti dug autocesta. Građani Hrvatske tako preuzimaju rizik, a privatni koncesionar ubire profit. Dok će cestarine poskupjeti, povećat će se troškovi održavanja lokalnih cesta i smanjiti sigurnost u prometu.

Pogledajte u video prilogu Udruge BRID – Baze za radničku inicijativu i demokratizaciju, zašto je koncesija najgori model monetizacije duga. O tome govore: Aleksandar Čaklović, bivši ravnatelj Hrvatske uprave za ceste (1995. – 2000.) i neovisni konzultant, Dragan Zelić iz GONG-a i stručnjak za promet Željko Marušić.
 
 
Izvor: Referendum-autoceste.hr
Objavljeno: 20. 10. 2014.