Stanić: Prvo depolitizacija HAC-a pa smanjenje broja zaposlenih

(Republika.eu)
PREPOLOVIO BI SE BROJ ZAPOSLENIH
Cestarski sindikat reagirao je na mogući rasplet restrukturiranja HAC-a, HAC ONC-a i Autoceste Rijeka-Zagreb prema kojem bi se broj zaposlenih prepolovio, s trenutnih tri tisuće na 1500.

Stanić: Prvo depolitizacija HAC-a pa smanjenje broja zaposlenih


Rezovi u održavanju, naplati cestarine, ali i administraciji razmatra studija Europske banke za obnovu i razvoj koja s 250 milijuna eura financira restrukturiranje triju državnih poduzeća. U studiji nema govora o privatizaciji autocesta, pozdravlja šef sindikata Mijat Stanić. Ključno je kaže da restrukturiranje krene depolitizacijom, a onda zbrinjavanjem viška zaposlenih.

‘‘Znači, uz neke prekvalifikacije, edukacije ljudi možemo ovo proći vrlo bezbolno. Kao sindikati jedva čekamo da počne taj proces, ali on mora krenuti od depolitizacije. Znači, da politika više makne svoje prste iz kadroviranja, postavljanja ljudi koji nisu kompetentni. Ono što bi možda prvo trebalo napraviti je testirati ljudske potencijale, staviti ljude da rade poslove koje znaju, što sada nije slučaj. Evo, i zadnja vlada od dolaska Olega Butkovića se također umiješala da bi namjestila nekim HDZ-ovim kadrovima poslove. Pa su stavljali ljude sa srednjom školom gdje treba visoka. To je nešto što mora prestati‘‘, rekao je Stanić.

Jedna od ušteda u prezaduženom HAC-u koje razmatra studija EBRD-a jest i smanjenje popusta za elektronsku naplatu cestarine (ENC), sa 22 na 13 posto.
 
 
Izvor: Republika.eu
Piše: Media Servis
FOTO:Sanjin Strukic/PIXSELL
Objavljeno: 17. 8. 2016.
Poveznica na izvor

 
 
 

PRVI PUT CIJELA RUTA: KAKO ĆE IZGLEDATI PUT PREMA JUGU PREKO PELJEŠKOG MOSTA Sve ceste, tuneli, vijadukti i manji mostovi na novom putu do Dubrovnika

PRVI PUT CIJELA RUTA: KAKO ĆE IZGLEDATI PUT PREMA JUGU PREKO PELJEŠKOG MOSTA Sve ceste, tuneli, vijadukti i manji mostovi na novom putu do Dubrovnika

(Jutarnji list)
NOVI PRAVAC
Kako bi se zaobišla granica, osim Pelješkog mosta gradit će se još 3 mosta, 2 vijadukta, 4 tunela, dva vidikovca i prijel ...
Opširnije
Most Slobode u Zagrebu je građen 1950. i na njemu nije napravljena rekonstrukcija koja je hitno potrebna

Most Slobode u Zagrebu je građen 1950. i na njemu nije napravljena rekonstrukcija koja je hitno potrebna

(Poslovni dnevnik)
Pomoćnik ministra graditeljstva Željko Uhlir prokomentirao je rušenje vijadukta u Genovi, ali i sigurnost naših mostova.
...
Opširnije
S GODIŠNJEG ODMORA U BANKROT: KAKO (NE) LJETUJU HRVATI

S GODIŠNJEG ODMORA U BANKROT: KAKO (NE) LJETUJU HRVATI

(Globus)
GLOBUS IMA REZULTATE ISTRAŽIVANJA
Njih 43% kupa se na moru, a 57% doma u lavoru, čak ni zaposleni ne može kod nas platiti hotel ...
Opširnije