Na Istarskom ipsilonu radi se punom parom

(Hrt.hr)
Zahuktali su se radovi na istočnom kraku Istarskog ipsilona. Krči se raslinje uz trasu, a kod Cerovlja su počeli i iskopi. Promet teče normalno. Istra će puni profil autoceste od Pazina do tunela Učka dobiti najkasnije za tri godine.

Na Istarskom ipsilonu radi se punom parom


- Istarski ipsilon - vrlo važan projekt za Istru i Hrvatsku

10 milijuna automobila godišnje prođe Ipsilonom. Samo je korisnika ENC uređaja - 90 tisuća. Na ovom infrastrukturnom projektu vrijednom milijardu i 200 milijuna kuna bit će zaposleno oko tisuću, uglavnom domaćih radnika. Već je sada, na početku radova, angažirano njih 200-tinjak.

Najveći broj prometnih nesreća, pa i s poginulim osobama, događao se upravo na Ipsilonovom istočnom kraku, koji se sada proširuje. Napokon će i ta posljednja dionica Ipsilona, od Pazina do Učke, biti pretvorena u autocestu. U BINA Istri kažu da će radovi na istočnom kraku biti završeni unutar roka od 3 godine.

Dionica duga 27 kilometara dosad je najzahtjevnija. Imat će 30-ak vijadukata, nadvožnjaka i podvožnjaka. Iskopi kod Cerovlja već su počeli. Za sve vrijeme trajanja radova osigurat će se protočnost prometa.
 
 
Izvor: Hrt.hr
Autor: Senka Mošnja/D.M./HRT
Foto: Goran Kovačić/PIXSELL
Objavljeno: 10. 3. 2019.
Poveznica na izvor

Na Istarskom ipsilonu radi se punom parom

Na Istarskom ipsilonu radi se punom parom

(Hrt.hr)
Zahuktali su se radovi na istočnom kraku Istarskog ipsilona. Krči se raslinje uz trasu, a kod Cerovlja su počeli i iskopi. Promet teče normalno ...
Opširnije