Evo dokle se došlo s izgradnjom mosta Svilaj na Savi

(Tportal) Koridor 5c
Gradilište mosta Svilaj na granici s Bosnom i Hercegovinom (BiH) u srijedu su obišli državni tajnik za infrastrukturu u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Tomislav Mihotić i direktor Hrvatskih autocesta (HAC)Josip Draženović i uvjerili se da radovi napreduju predviđenom dinamikom

Evo dokle se došlo s izgradnjom mosta Svilaj na Savi


Most Svilaj nalazi se na trasi autoceste A5 Beli-Manastir-Osijek-Svilaj-Ploče u sklopu izgradnje dijela međunarodnoga paneuropskog cestovnog koridora Vc. Izgradnju mosta sufinancira Europska unija iz Instrumenta za povezivanje (Connecting Europe Facility – CEF) s udjelom od 7,2 milijuna eura, što je 58 vrijednosti hrvatskoga dijela investicije.

Državni tajnik Mihotić istaknuo je da će izgradnja ovoga mosta poboljšati povezanost Hrvatske i Bosne i Hercegovine, te pridonijeti boljoj povezanosti BiH sa zapadom Europe. Ocijenio je kako će tomu pridonijeti i novi most u Staroj Gradiški koji bi se trebao početi graditi krajem 2018.
 

Poveznica s Budimpeštom i Lukom Ploče do 2023.

'Trasa koridora Vc važna je za Hrvatsku zbog razvoja Luke Ploče. Nadamo se da ćemo vrlo brzo - 2022. ili 2023. imati poveznicu od Budimpešte do Ploča. Obavješteni smo da bosanska strana ubrzano raspisuje natječaje na svom dijelu Vc koridora', rekao je Mihotić.

Smatra kako ipak nije realno očekivati izgradnju svih objekata na autocesti kroz Bosnu i Hercegovinu u ovom kratkom roku, ali i da se može realizirati veći broj objekata te, uz manje premosnice, promet može teći prema Luci Ploče.
Radovi na izgradnji mosta Svilaj počeli su u rujnu 2016., a kako je potvrdio HAC, napreduju predviđenom dinamikom. Trenutačno se rade upornjaci i stupovi na kopnenome dijelu, a idući tjedan počet će radovi na upornjacima u riječnom koritu.


Osobna iskaznica mosta Svilaj

Most Svilaj dug je 660 metara, širok 29 metara i svaki kolni smjer imati će tri kolne trake. Ukupna vrijednost investicije je 22,3 milijuna eura bez PDV-a-. Vezano za koridor Vc u Hrvatskoj predstoji izgradnja i dionice od Osijeka do granice s Mađarskom.

'Hrvatske autoceste pripremile su natječaj za izgradnju objekata za prvu fazu dionice od rijeke Drave do Belog Manastira. U pripremi je natječaj za izgradnju i opremanje trase. Nadamo se da će do kraja ove ili početkom iduće godine ti natječaji izići. Tako da bi dionica mogla biti gotova do 2020. godine', rekao je Josip Draženović, direktor HAC-a.

Draženović je potvrdio da je već počela priprema dokumentacije za dionicu autoceste od Beloga Manastira do granice s Mađarskom.
 
 
 
Izvor: Tportal
Autor: I.Ba./Hina
Foto: Ivica Galović/Pixsell
Objavljeno: 26. 7. 2017.
Poveznica na izvor


Probleme nećemo riješiti uvozom stranaca

Probleme nećemo riješiti uvozom stranaca

(Večernji list)
Ni jedna zemlja ne može se razvijati samo na uvozu jeftine radne snage ni živjeti od turizma jer inače ne bismo bili na dnu EU i s manje ...
Opširnije
OPSEŽNA STUDIJA PROVEDENA NA 75.000 LJUDI SMJESTILA HRVATSKU NA ZADNJE MJESTO Našli smo se u društvu Turske i Grčke, a medije bi to trebalo brinuti

OPSEŽNA STUDIJA PROVEDENA NA 75.000 LJUDI SMJESTILA HRVATSKU NA ZADNJE MJESTO Našli smo se u društvu Turske i Grčke, a medije bi to trebalo brinuti

(Jutarnji list)
REUTERSOV INSTITUT
Nepovjerenje u medije, čini se, prerasta u jedan novi trend: sve je veći broj ljudi koji ne žele čitati, slušati i ...
Opširnije
TREBAJU LI NAM BARIJERE U LJETNOJ SEZONI? Policija izazvala kilometarsku kolonu na autocesti zbog 49 prekršajnih prijava

TREBAJU LI NAM BARIJERE U LJETNOJ SEZONI? Policija izazvala kilometarsku kolonu na autocesti zbog 49 prekršajnih prijava

(Jutarnji list)
“Hrvatska trpi gotovo najveća prometna opterećenja u Europi, prošle je godine granicu prešlo 158 milijuna ljudi u oba smjera, i to je ra ...
Opširnije